Nagyobb megrendelés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot, és mennyiségi kedvezményt készítünk Önnek.

Üzleti feltételek

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Ezek az általános szerződési feltételek ("Feltételek") szabályozzák az Ön, mint vásárló, illetve mi, mint eladó jogait és kötelezettségeit. Kereskedő távközléssel, konkrétan a www.hausdeco.hu weboldalon található E-shopon keresztül létrejött szerződéses jogviszonyban.

Az Ön személyes adatainak kezelésével kapcsolatos minden információt a személyes adatok kezelésének alapelvei tartalmaznak, amelyek itt találhatók: https://www.hausdeco.hu/szemelyes-adatok-feldolgozasa/.

Mint bizonyára tudja, elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért a Szerződésünkre is vonatkozik, hogy olyan távoli kommunikációs eszközöket használunk, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a mi és az Ön fizikai jelenléte nélkül egyezzünk meg.

Ha az Általános Szerződési Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben az Ön e-shopunkon történő rendelése során közösen megállapodtunk, akkor ez a megállapodás elsőbbséget élvez jelen Feltételekkel szemben.

  1. NÉHÁNY FOGALOMMEGHATÁROZÁS

1.1. Digitális teljesítésnek minősül mindaz, amit az E-shopban a digitális teljesítésre vonatkozó szerződés megkötésével megvásárolhat, és egyben digitális formában létrehozott és átadott adatokból vagy digitális szolgáltatásból áll, amely lehetővé teszi az Ön létrehozását, feldolgozását, tárolását. adatokat digitális formában, vagy hozzáférhet az ilyen adatokhoz.

1.2. Az ár az a pénzügyi összeg, amelyet Ön az Árukért fizet;

1.3. A szállítási ár az a pénzügyi összeg, amelyet Ön az Áruk kiszállításáért fizet, beleértve az áru csomagolásának, szállításának, postaköltségét vagy egyéb díjakat is;

1.4. A végösszeg az Ár és a Szállítási Ár összege, valamint az egyéb költségek és díjak összege, amennyiben ezek előre nem határozhatók meg;

1.5. Az áfa a hatályos jogszabályok szerint általános forgalmi adó;

1.6. Az E-shop egy általunk a www.hausdeco.hu oldalon üzemeltetett webáruház, ahol az Áruk vásárlása történik;

1.7. A számla az általános forgalmi adóról szóló törvény szerint a teljes árra kiállított adóbizonylat;

1.8. Mi vagyunk a cég Ing. František Kašper – PEKA, székhelye: Tačevská 33, 085 01 Bardejov, SK, azonosító: 37117513, áfaazonosító: SK1026104035, a Bártfai Kerületi Hivatal cégjegyzékében bejegyzett szám alatt. 701-7695 ., e-mail info@hausdeco.hu , telefonszám +3617654675 , a jogszabályok szerint eladó és/vagy kereskedő; a félreértések elkerülése végett, nem mi vagyunk az online piac üzemeltetői, így nem mi vagyunk azok a személyek, akik az online piacot működtetik és a Fogyasztók számára akár harmadik félen keresztül is biztosítják, ezért nem terhelünk különleges tájékoztatási kötelezettséget. törvény 16. § és 17. § szerint .

1.9. A megrendelés az Ön visszavonhatatlan javaslata áruvásárlási szerződés megkötésére velünk;

1.10. Vállalkozó a Cégjegyzékbe bejegyzett, iparűzési engedély alapján gazdálkodó, külön előírások szerint nem kereskedelmi engedély alapján folytató, vagy mezőgazdasági termelést folytató és a szakhatósági jogviszony alapján bejegyzett személy. külön szabályozással.

1.11. Fogyasztó az a természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti tevékenysége vagy egyéb vállalkozási tevékenysége körében jár el.

1.12. Fogyasztói bolt A szerződés a kereskedő, mint eladó és a Fogyasztó, mint vevő között létrejött adásvételi szerződés, ha a vásárlás tárgya ingó dolog, ideértve a digitális elemet tartalmazó dolgokat, a korlátozott mennyiségben vagy meghatározott mennyiségben értékesített vizet, gázt vagy áramot. mennyiség, még abban az esetben is, ha az árut még el kell készíteni vagy elkészíteni kell, többek között a Fogyasztó, mint vásárló specifikációi szerint.

1.13. Áruk minden, amit az e-shopban vásárolhat, beleértve a digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatásokat tartalmazó ingó árukat is;

1.14. A felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok tárolását, valamint a megrendelt Áruk és a megkötött szerződések történetének megőrzését, illetve a Szerződés alapján átadott Digitális Tartalom elérését és használatát. digitális teljesítés biztosítása;

1.15. Ön az E-shopunkban vásárló személy, akire a törvény vevőként hivatkozik. Ha megadja azonosító számát (IČO) a megrendelésben, tudomásul veszi, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételek kifejezetten Vállalkozóknak szóló rendelkezései, valamint a közöttünk közösen megállapított feltételek érvényesek Önre, amíg Ön továbbra is jogosult a tisztességtelen és agresszív üzleti gyakorlatokkal, valamint a megtévesztő magatartással és a megtévesztő mulasztásokkal szembeni teljes védelemre;

1.16. A szerződés az E-shopon keresztül megfelelően kitöltött Megrendelés alapján létrejött adásvételi szerződés, amely abban a pillanatban jön létre, amikor Ön megkapja tőlünk a Megrendelés visszaigazolását. A szerződés egyben digitális elemekkel rendelkező dolog vásárlására és digitális teljesítmény nyújtására vonatkozó szerződés is. Abban az esetben, ha jelen Általános Szerződési Feltételek egyes részeiben vagy egyes pontjaiban kifejezetten digitális elemeket tartalmazó dolog vásárlására vagy digitális teljesítmény nyújtására vonatkozó szerződésre hivatkoznak, az ilyen speciális szabályozás csak az Árukra és/ vagy az adott szerződéstípus alapján nyújtott Digitális Teljesítmény .

1.17. Távolról kötött szerződés a kereskedő és a Fogyasztó között kizárólag egy vagy több távoli kommunikációs eszközzel, a kereskedő és a Fogyasztó egyidejű fizikai jelenléte nélkül létrejött és megkötött szerződés, így különösen online felület, elektronikus levél, telefon, fax, címlevél vagy ajánlatkatalógus ("Szerződés").

1.18. A Ptk. sz. szlovák törvény. 40/1964 Coll. módosítása szerint.

1.19. A fogyasztóvédelmi törvény a szlovák törvény. 108/2024 ZZ A fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról.

  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS UTASÍTÁSOK

2.1. Áruk vásárlása kizárólag az E-shop webes felületén keresztül lehetséges.

2.2. Áruk vásárlásakor az Ön kötelessége, hogy minden információt helyesen, teljes mértékben és a valóságnak megfelelően közöljön velünk. Ezért az áru megrendelésekor megadott információkat helyesnek, teljesnek és valósnak tekintjük.

  1. SZERZŐDÉSKÖTÉS

3.1. Velünk a szerződés szlovák, cseh, lengyel, angol, német és magyar nyelven köthető,

3.2. A szerződés az E-shopon keresztül távolról jön létre, míg a távoli szerződéskötéskor használt kommunikációs eszközök használatának költségeit Ön fizeti. Ezek a költségek nem növelik az áruk teljes árát, és semmiben sem különböznek az erőforrások használatáért fizetett alapdíjtól (azaz különösen az internet-hozzáférésért), így nem kell további további költségekre számítania. az általunk felszámított költségek a Teljes Áron felül. A Megrendelés elküldésével Ön hozzájárul a távoli kommunikációs eszközök használatához.

3.3. ahhoz, hogy a Szerződést megköthessük, szükséges, hogy az e-shopon megrendelés-tervezetet készítsen. Ennek az ajánlatnak a következő információkat kell tartalmaznia:

  1. a) Tájékoztatás a megvásárolt Árukról (az E-shopban Ön a „Kosárba tesz” gombbal jelöli meg a megvásárolni kívánt árut);
  2. b) Tájékoztatás az Árról, Szállítási Árról, ÁFA-ról, a Teljes Ár fizetési módjáról és az Áru szükséges szállítási módjáról; ezek az adatok a Megrendelés-tervezet létrehozásának részeként kerülnek megadásra az E-shop felhasználói környezetében, míg az Árra, a szállítási árra, az áfára és a teljes árra vonatkozó információkat automatikusan beépítjük a Megrendelés-tervezetbe az Ön által választott Áruk és a szállítás módja;
  3. c) Az Ön azonosító adatai, amelyeket az Áruk kiszállításához használtunk, különösen a név, vezetéknév, szállítási cím, telefonszám és e-mail cím tekintetében;

3.4. a Megbízási tervezet elkészítése során módosíthatja és ellenőrizheti az adatokat annak létrejöttéig.

3.5. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával történő ellenőrzés után létrehozza a rendelést. A gomb megnyomása előtt azonban meg kell erősítenie, hogy megfelelően megismerte az Általános Szerződési Feltételeket, és elfogadja azokat, ellenkező esetben a Megrendelés létrehozása nem lehetséges. Egy jelölőnégyzetet használunk a megerősítéshez és a hozzájáruláshoz. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomása után az összes kitöltött adat közvetlenül hozzánk kerül.

3.6. Megrendelését a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk, miután az megérkezett hozzánk a Megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenettel. A visszaigazolás tartalmazza a Megrendelés és a jelen Feltételek összefoglalóját. A Megrendelés részünkről történő visszaigazolásával létrejön a Szerződés köztünk és Ön között. A Szerződés elválaszthatatlan részét képezik a megrendelés napján hatályos feltételek.

3.7. Előfordulhatnak olyan esetek is, amikor nem tudjuk visszaigazolni a megrendelését. Ez főként olyan helyzetekre vonatkozik, amikor az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy amikor Ön az általunk megengedettnél nagyobb számú árut rendel. Az E-shopban található termékek maximális darabszámáról azonban mindig előzetesen tájékoztatjuk Önt, így ez nem érheti meglepetést. Abban az esetben, ha valamilyen okból nem tudjuk visszaigazolni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Szerződés megkötésére a Megrendeléshez képest módosított formában. Ebben az esetben a szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat.

3.8. Abban az esetben, ha az E-shopban vagy a Rendelési tervezetben nyilvánvalóan hibás Ár van feltüntetve, főként technikai hiba miatt, nem vagyunk kötelesek az Árut ezen az áron szállítani Önnek még akkor sem, ha visszaigazolást kapott a Megrendelésről , így a Szerződés megkötésre került. Ilyen helyzetben haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot, és jogosultak leszünk elállni a Szerződéstől, és ezt a Szerződéstől való elállást a Megrendeléshez képest módosított formában új Szerződés megkötésére vonatkozó ajánlattal együtt megküldjük Önnek. Ebben az esetben az új Szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat. Amennyiben ajánlatunkat annak elküldésétől számított 3 napon belül sem erősíti meg, jogosultak vagyunk a megkötött Szerződéstől elállni. Nyilvánvaló hibának minősül az Árban például az a helyzet, amikor az Ár egyértelműen nem egyezik meg a többi eladónál a Megrendelés elkészítésekor szokásos árral, vagy nyilvánvalóan hiányzik, vagy egy további szám szerepel a Megrendelésben. Ár.

3.9. a Szerződés létrejötte esetén Ön köteles a teljes árat megfizetni.

3.10. Ha rendelkezik felhasználói fiókkal, azon keresztül rendelhet. Ebben az esetben is köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok helyességét, valódiságát és teljességét. A Megrendelés elkészítésének módja azonban megegyezik a Felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárlóéval, előnye azonban, hogy nem szükséges az azonosító adatait ismételten kitölteni.

3.11. Bizonyos esetekben engedményt adunk az Áruk vásárlásához. A kedvezmény biztosításához szükséges, hogy a Megrendelés-tervezet részeként az előre meghatározott rovatban kitöltse a kedvezményre vonatkozó adatokat. Ha így tesz, az Árut kedvezményesen biztosítjuk Önnek.

  1. FELHASZNÁLÓI FIÓK

4.1. az E-shopban történő regisztrációja alapján hozzáférhet felhasználói fiókjához.

4.2. Felhasználói fiók regisztrálásakor köteles minden megadott adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni, illetve változás esetén frissíteni.

4.3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. Ezen hozzáférési adatokkal kapcsolatban az Ön kötelessége a titoktartás, és ezeket az adatokat senkinek nem adja át. Abban az esetben, ha visszaélnek velük, nem vállalunk felelősséget.

4.4. A felhasználói fiók személyes, ezért Ön nem jogosult harmadik felek általi használatára.

4.5. Törölhetjük Felhasználói fiókját, különösen, ha Ön 12 hónapnál hosszabb ideig nem használja, a Szerződéstől való elállást követően, vagy ha megszegi a Szerződésben vállalt kötelezettségeit.

4.6. Előfordulhat, hogy a felhasználói fiók nem érhető el folyamatosan, különös tekintettel a hardver és szoftver berendezések szükséges karbantartására.

  1. ÁR ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONFOGLALÁS

5.1. Az ár mindig az E-shopon belül, a Megrendelés-tervezetben és a Szerződésben szerepel. Az E-shopon belül az Árukra meghatározott Ár és a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár közötti eltérés esetén a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár az irányadó, amely mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelés-tervezet részeként a szállítási ár, vagy az ingyenes szállítás feltételei is feltüntetésre kerülnek.

5.2. Az 1.4 pont szerinti végösszeg ÁFA-t tartalmaz, amely tartalmazza a külön jogszabályban meghatározott díjakat is.

5.3. A Teljes Ár kifizetését a Szerződés megkötése után, illetve az Áru átadása előtt kérjük Öntől. A teljes árat az alábbi módokon fizetheti ki:

  1. a) Banki átutalással. Fizetési információkat a Megrendelés visszaigazolásaként küldünk Önnek. Átutalással történő fizetés esetén a Teljes ár - az előzetes számlán szereplő adatok szerint fizetendő.
  2. b) Kártyával online. Ebben az esetben a fizetés a Comgate fizetési átjárón keresztül történik. Szolgáltató, Comgate a.s. egy engedéllyel rendelkező fizetési intézmény, amely a Cseh Nemzeti Bank felügyelete alatt működik. A fizetési átjárón keresztül végzett kifizetések teljes biztonságban vannak, és minden információ titkosított. További információk és elérhetőségek a www.comgate.cz oldalon. Online kártyás fizetés esetén a végösszeg 24 órán belül fizetendő.
  3. c) Utánvét. Ebben az esetben a fizetés az Áru átadása helyett az Áru leszállításakor történik. Utánvétes fizetés esetén a teljes ár az Áru átvételekor esedékes.
  4. d) személyes átvételkor készpénzben. Az Áruk készpénzben történő kiegyenlítése telephelyünkön/telephelyeinken történő átvétel esetén lehetséges, melyek listája honlapunkon elérhető. Személyes átvételkor készpénzes fizetés esetén a teljes ár az Áru átvételekor esedékes.

5.4. A számla a Teljes ár kifizetését követően elektronikus formában kerül kiállításra és a Megrendelésben megadott e-mail címére kerül megküldésre. A számla fizikailag is csatolva lesz az Árukhoz, és elérhető a Felhasználói fiókban, ha rendelkezik ilyennel.

5.5. Az Áruk tulajdonjoga csak azután száll át Önre, miután kifizette a teljes árat, és az árut kiszállítjuk Önnek. Banki átutalással történő fizetés esetén a végösszeg kifizetése a számlánkra történő jóváírással történik, egyéb esetekben a fizetéskor.

  1. ÁRUK SZÁLLÍTÁSA, A VÉLETLEN KÁROSODÁS ÉS A VÉLETLENSZERŰ ROMLÁS KOCKÁZATÁNAK ELMÚRÁSA, A VÁSÁRLÁSI TÁRGY ELVESZTÉSE

6.1. Az árut az Ön által választott módon szállítjuk ki Önnek, miközben Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

  1. a) Személyes átvétel telephelyünkön/telephelyeinken, melyek listája a honlapunkon elérhető;
  2. b) Szállítás Toptrans és GLS szállítmányozó cégeken keresztül.

6.2. Az árut nem csak a Szlovák Köztársaságon belül, hanem az EU-n belül is lehet szállítani előzetes egyeztetés és szállítási feltételek megadása után.

6.3. Kötelesek vagyunk az árut haladéktalanul, de legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 napon belül Önnek kiszállítani, kivéve, ha másként állapodunk meg. Az árut abban a pillanatban kézbesítjük, amikor Ön átveszi, vagy az Ön által megjelölt személy átveszi, vagy amikor az általunk felkínált szállítási lehetőségeken kívül az Ön által megbízott fuvarozónak adjuk át. Ha az Árukat mi kell összeszerelni vagy beszerelni, az Áruk csak az összeszerelés vagy beszerelés befejezése után tekinthetők leszállítottnak. A digitális elemekkel rendelkező áruk abban a pillanatban minősülnek kézbesítettnek, amikor az érintett digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást letöltés és telepítés céljából az Ön rendelkezésére bocsátják, vagy ha a megállapodás szerinti időtartam alatt folyamatos digitális tartalom kézbesítésről vagy digitális szolgáltatás nyújtásáról van szó, abban a pillanatban, amikor elkezdi elérhetővé tenni az Ön számára.

6.4. a Szerződés teljesítése során olyan tények fordulhatnak elő, amelyek hatással vannak az Ön által megrendelt Áruk szállítási időpontjára. A megrendelt Áruk szállítási időpontjának változásáról és új várható szállítási időpontjáról haladéktalanul e-mailben értesítjük, ez a Szerződéstől való elállási jogát nem érinti. Az Áruk szállításának új időpontjáról szóló értesítésünk része az Önhöz intézett kérésünk is, hogy jelezze, ragaszkodik-e az Ön által megrendelt Áruk új időpontban történő kiszállításához. Üzemünkben történő személyes átvétel esetén minden esetben e-mailben értesítjük az Áru átvételének lehetőségéről.

6.5. az Áru fuvarozótól történő átvételekor köteles ellenőrizni az Áru csomagolásának sértetlenségét, és sérülés esetén haladéktalanul értesíteni erről a fuvarozót és minket. Abban az esetben, ha a csomagolás megsérül, ami jogosulatlan kezelésre és a küldeménybe való belépésre utal, nem köteles az Árut a fuvarozótól átvenni.

6.6. Az árut a megbeszélt helyen és időben köteles átvenni. Ha nem az előző mondat szerint veszi át az árut, e-mailben értesítjük, hogy hol tudja átvenni az árut, ideértve az átvétel határidejét is, vagy az árut újra kézbesítjük. legkésőbb az áru átvételének időpontjától számított 14 napon belül elküldött írásbeli kérelmére, miközben Ön vállalja, hogy kérésére az Áru újraszállításával kapcsolatos valamennyi költséget megtéríti számunkra. Abban az esetben, ha Ön megszegi az Áru átvételére vonatkozó kötelezettségét, a jelen Feltételek 6.4 pontja szerinti esetek kivételével, ez nem jelenti az Áruk Önnek való kiszállítási kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az a tény, hogy Ön nem veszi át az Árut, nem ok arra, hogy elálljon a köztünk és Ön között létrejött szerződéstől. Amennyiben Ön a póthatáridőn belül sem veszi át az Árut, jogunkban áll elállni a Szerződéstől az Ön lényeges szerződésszegése miatt. Ha a kérdéses jog gyakorlása mellett döntünk, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor ezt az elállást kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti a felmerült kár megtérítésére való jogot az Áru Ön kérésére történő kézbesítésének megkísérlésének tényleges költségeinek mértékében, vagy bármely egyéb kártérítési igényt, ha az felmerül.

6.7. ha az Ön részéről felmerülő okok miatt az árut ismételten vagy a szerződésben foglaltaktól eltérő módon kézbesítik, az Ön kérésére köteles megtéríteni számunkra az ismételt szállítással járó költségeket. Ezen költségek kifizetéséhez szükséges fizetési adatokat a Szerződésben megadott e-mail címére küldjük meg, és azok az e-mail kézbesítésétől számított 14 napon belül esedékesek.

6.8. Az Áruk véletlen megsemmisülésének, véletlen megromlásának és elvesztésének kockázata az Áru átadása pillanatában Önre száll át. Abban az esetben, ha Ön az Árut nem veszi át, vagy megtagadja az átvételt, a jelen Általános Szerződési Feltételek 6.5 pontja szerinti esetek kivételével, az Áruk véletlen megsemmisülésének, véletlen megromlásának és elvesztésének kockázata Önre száll át pillanat, amikor lehetőséged volt átvenni őket, de a te okokból, hogy átvegye őket, ez nem történt meg. Az Áruk véletlen megsemmisülése, véletlen megromlása és elvesztése kockázatának átszállása azt jelenti az Ön számára, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, sérülésével vagy bármilyen minőségromlásával kapcsolatos valamennyi következményt.

  1. HIBÁSOK FELELŐSSÉGE

7.1. Előzetes rendelkezés a hibafelelősségről

7.1.1. ha Ön Vállalkozó, vállaljuk, hogy az Árut a megbeszélt minőségben, mennyiségben és hibátlanul szállítjuk Önnek.

7.1.2. abban az esetben, ha Ön Fogyasztó, vállaljuk, hogy az árut a Ptk. 617. §-a szerinti általános követelményeknek és a Ptk. 616. §-a szerinti megállapodás szerinti követelményeknek megfelelően a megrendelt Áru tulajdonságaival bemutatjuk. E-shopunkon vagy promóciós anyagainkon a leszállított Árukkal kapcsolatban, hibátlanul. Az árunak nem kell megfelelnie a Ptk. 617. §-a szerinti általános követelményeknek, ha a Szerződés megkötésekor kifejezetten tájékoztattuk Önt arról, hogy egy adott ingatlan nem felel meg ilyen általános követelményeknek, és Ön kifejezetten és kifejezetten hozzájárult azt.

7.1.3. Az eladott áru megfelel a Ptk. 617. §-a szerinti általános követelményeknek, ha:

  1. a) alkalmas minden olyan célra, amelyre az azonos típusú Árukat általában használják, különös tekintettel az érintett iparágra vonatkozó jogszabályokra, műszaki szabványokra vagy magatartási kódexekre, ha nem dolgoztak ki műszaki szabványokat;
  2. b) megfelel az általunk a Szerződés megkötése előtt az Ön rendelkezésére bocsátott minta vagy modell leírásának és minőségének;
  3. c) olyan tartozékokkal, csomagolással és utasításokkal szállítják, beleértve az összeszerelési és telepítési utasításokat is, amelyekre ésszerűen számíthat;

7.1.4. d) olyan mennyiségben, minőségben és jellemzőkben szállítják, ideértve a funkcionalitást, a kompatibilitást, a biztonságot és a funkcionalitás és a teljesítmény (élettartam) fenntartásának képességét a normál használat során, amelyek az azonos típusú Árukra jellemzőek, és amelyeket Ön ésszerűen elvárhat a az eladott áruk természete, figyelembe véve az általunk tett nyilvános nyilatkozatokat vagy az ugyanabban az ellátási láncban egy másik személynek, ideértve a gyártót, vagy az ő nevében tett nyilvános nyilatkozatot, különösen az áruk reklámozásakor vagy címkézésükön, miközben a gyártó az Áru gyártójának, az Áru Európai Uniós piacán harmadik országból importálónak vagy más személynek minősül, aki nevének, védjegyének vagy egyéb megkülönböztető jelzésének az Árukon való elhelyezésével gyártóként azonosítja magát. Felelősséget vállalunk az Áru átadáskor előforduló hibáiért a Ptk. szerinti kötelezettségünk keretein belül. 7.1.1. vagy 7.1.2. pontja alapján.

7.1.5. ha Ön Vállalkozó, nem vállalunk felelősséget az Áruk hibáiért az alábbi esetekben:

7.1.5.1. ha Önt a fennálló hibákról tájékoztatták, vagy a hibákról a Szerződés megkötésének körülményei alapján tudnia kellett, és ezek a hibák nem mondanak ellent az Áru megállapodás szerinti jellemzőinek;

7.1.5.2. ha az Áru hibái az áru átvétele után keletkeztek, feltéve, hogy a hibák nem kötelezettségeink megszegése miatt keletkeztek, vagy Önnek lehetősége volt az Árut a Kbt. 6. Jelen Általános Szerződési Feltételek és Ön megtagadta az Áruk átvételét, vagy nem vette át az Árut jogi indok nélkül;

7.1.5.3. ha Ön nem mutatott rá időben az Áru nyilvánvaló hibáira a Ptk. 7.3.1. jelen Feltételek;

7.1.5.4. ha Ön nem mutatott időben az Áru rejtett hibáira a Kbt. 7.3.2. jelen Feltételek;

7.1.5.5. használt Áruk esetében nem vállalunk felelősséget azok használatából vagy elhasználódásából eredő hibákért. Az alacsonyabb áron eladott áruk esetében nem vállalunk felelősséget az alacsonyabb áron megbeszélt hibákért.

7.1.6. ha Ön Fogyasztó, nem vállalunk felelősséget az Áruk hibáiért és jellemzőiért olyan esetekben, amikor:

7.1.6.1. nem jelezte időben az Áru hibáit a 7.4.1. pontban meghatározott határidőn belül. jelen Feltételek;

7.1.6.2. az Áruk jellemzői nem felelnek meg a Ptk. 617. §-a szerinti általános követelményeknek, miközben Önt erről a tényről egyértelműen írásban tájékoztattuk, és Ön kifejezetten írásban hozzájárult az említett meg nem feleléshez;

Ez egy digitális elemekkel rendelkező Áru vásárlására vagy digitális teljesítmény nyújtására vonatkozó szerződés

7.1.6.3. és az Áru hibái a szükséges frissítések helytelen telepítése vagy elmulasztása miatt keletkeztek, ha biztosítottuk az ilyen frissítések kézbesítését, tájékoztattuk Önt azok elérhetőségéről és annak következményeiről, ha Ön nem telepíti azokat;

7.1.6.4. és a szükséges frissítések telepítésének elmulasztását vagy hibás telepítését, amely az Áru meghibásodását okozta, nem az általunk adott telepítési útmutató hiányosságai okozták;

7.1.7. Az általános jótállási idő 24 hónap. A jótállási időszak az Áru átvételétől kezdődik.

7.1.8. az Áruk cseréje esetén a jótállási időszak az új Áru átvételétől kezdődik újra.

7.1.9. Az Áru hibáiért fennálló felelősségi joga, amelyre a jótállási idő vonatkozik, megszűnik, ha azokat a jótállási időn belül nem gyakorolja. Azonban Önnek legkésőbb a vásárlást követő napon élnie kell az Áru hibáiért fennálló felelősségi jogával, ellenkező esetben joga megszűnik.

7.2. Az eladott áruk hibásak, ha nem felelnek meg a megállapodás szerinti követelményeknek és a fenti pontok szerinti általános követelményeknek, vagy használatukat harmadik személy jogai, ideértve a szellemi tulajdonjogokat is, lehetetlenné teszik vagy korlátozzák. Garantáljuk, hogy az Áru véletlen megsemmisülésének, véletlen megromlásának és elvesztésének kockázatának az Általános Szerződési Feltételek 6.8 pontja szerinti átmenete során az Áru hibamentes, így különösen:

  1. a) megfelel a leírásnak, típusnak, mennyiségnek és minőségnek, és rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben Önnel megállapodtunk, és ha ezekben kifejezetten nem állapodtunk meg, akkor azokkal, amelyeket az Áru leírásában közöltünk, vagy amelyek ésszerűen lehetségesek. az Áruk természetéből adódóan elvárható;
  2. b) alkalmas az általunk megjelölt célokra, vagy az ilyen típusú Árukra szokásos célokra és működőképes;
  3. c) meghatározott működési képesség jellemzi olyan hardverrel vagy szoftverrel, amellyel az azonos típusú Árukat általában használják, anélkül, hogy az eladott Árukat, hardvert vagy szoftvert módosítani kellene (kompatibilitás), valamint meghatározott képesség a hardverrel, ill. olyan szoftverek, amelyek eltérnek azoktól, amelyekkel az azonos típusú Árukat használják, a szokásosan használt típustól (interoperabilitás);
  4. d) minden tartozékkal és használati utasítással együtt leszállítva, ha a Szerződésben így állapodtak meg;
  5. e) a Szerződésben meghatározott frissítések kézbesítése megtörténik, ha ezek digitális elemeket tartalmazó Áruk.

 

7.3. Hibafelelősség (reklamáció) gyakorlásának feltételei, különösen a vállalkozók számára

7.3.1. Az Ön kötelessége a hibát annak felfedezését követően haladéktalanul, de legkésőbb az Áru átvételétől számított 3 napon belül bejelenteni és jelezni.

7.3.2. Az egyéb (rejtett) hibákért felelősségi jogát a 7.5.1. pont szerint köteles gyakorolni. alább indokolatlan késedelem nélkül, miután felfedezte az Áru hibáját, de legkésőbb a jótállási idő lejárta előtt.

7.3.3. Amennyiben az Árut törött vagy sérült csomagolásban szállítják Önnek, vagy a küldemény egyértelműen túl könnyű, kérjük, ne vegye át az árut a fuvarozó cégtől, és erről haladéktalanul értesítsen bennünket a +36300848251 telefonszámon vagy e-mailben. email címen info@hausdeco. Nyilvánvaló hibák (pl. mechanikai sérülés) észlelése esetén köteles indokolatlan késedelem nélkül reklamációt benyújtani a 7.5.1. pont szerint. lent. Nem vesszük figyelembe az Áru nyilvánvaló hibái miatt később benyújtott reklamációkat, ideértve az Áru hiányosságából fakadó hibákat is.

7.3.4. A garancia a 7.2. pontban leírt Áru minden hibájára vonatkozik és/vagy a 7.1.1a. pontban foglalt kötelezettségünkkel ellentétben. pontja alapján.

7.3.5. Ön nem jogosult a hibákért való felelősségre, ha a 7.1.5. pont szerint nem vállalunk felelősséget a hibákért. pontjában vagy a Szerződés megkötésekor hatályos és hatályos jogszabályok szerint, vagy ha a hibáról az Áru átvétele előtt tudott, vagy Figyelmeztettük, vagy ezért megfelelő kedvezményt adtunk a Termék árából.

7.4. Hibafelelősség (reklamáció) gyakorlásának feltételei kifejezetten a Fogyasztók számára

7.4.1. Ön a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül, de legkésőbb az Áru átadásától számított 24 hónapon belül jogosult az átvett Áruval kapcsolatos hibákért fennálló felelősségi jogait gyakorolni. Ha a vásárlás tárgya Digitális elemekkel rendelkező Áru, ahol a digitális tartalom szállítása vagy a digitális szolgáltatás folyamatos nyújtása a megbeszélt időtartam alatt, felelősséggel tartozunk a digitális tartalomban vagy a digitális szolgáltatásban előforduló, ill. a megállapodás teljes időtartama alatt, de legalább a digitális elemekkel ellátott Áru átadásától számított 2 évig megnyilvánul.

7.4.2. ha az Árut törött vagy sérült csomagolásban szállítják Önnek, vagy a küldemény egyértelműen túl könnyű, javasoljuk, hogy ne vegye át az árut a szállító cégtől, és erről haladéktalanul értesítsen bennünket a +36300848251 telefonszámon vagy e-mailben. email címen info@hausdeco. Ha Ön egy ilyen küldemény átvétele mellett dönt, a szállítmányt a fuvarozó jelenlétében ellenőriznie kell, és meg kell győződnie arról, hogy nem hiányzik-e az árucikk, és az áruk minden tétele rendben van-e. Ha a küldemény előző mondat szerinti ellenőrzése során azt tapasztalja, hogy a megrendelt Áru állapota vagy darabszáma nem felel meg az Ön által megrendeltnek, javasoljuk, hogy a küldemény sérüléséről jegyzőkönyvet készítsen. a fuvarozó átvételi jegyzőkönyvében.

7.4.3. Amennyiben az Áru átvételét követően további nyilvánvaló hibákat észlelnek (pl. mechanikai sérülés, hiányzó Áru vagy tételei, hibás Áru vagy annak tételei) kérjük, hogy haladéktalanul nyújtson be reklamációt a 7.5.1. pont szerint. lent. Jogosultunk visszautasítani egy későbbi reklamációt az Áru nyilvánvaló hibái miatt, ideértve az Áru hiányosságából fakadó hibát is.

7.4.4.

7.4.5. Ön nem jogosult hibákért felelősséget követelni, ha a 7.1.6 pont szerint nem vállalunk felelősséget a hibákért. pontja, vagy a Szerződés megkötésekor hatályos és hatályos jogszabályok szerint.

7.4.6. Hibafelelősség gyakorlására a 7.5.1. pont szerint jogosult. pontjában meghatározott határidőn belül és a jelen Feltételek 7.4.1.

7.5. Hibafelelősség gyakorlása (reklamáció)

7.5.1. abban az esetben, ha az Áru hibás, azaz különösen, ha a 7.1 7.1 pont szerinti feltételek valamelyike nem teljesül, Ön értesíthet bennünket a hibáról, és gyakorolhatja a hibákért való felelősségét (azaz reklamálhat az Áruval kapcsolatban). e-mailben vagy levélben az azonosító adatainkkal feltüntetett címeinkre, vagy személyesen telephelyünkön/telephelyeinken, melyek listája honlapunkon elérhető. Reklamációhoz használhatja az általunk biztosított formanyomtatvány-mintát is, amely a 1. sz. jelen Általános Szerződési Feltételek 1.

7.5.2. Az értesítésben, amellyel reklamációt kér, elsősorban a Termék hibájának leírását és azonosító adatait adja meg, beleértve azt az e-mail címet, amelyre a reklamáció kezeléséről szóló értesítést szeretne kapni, és pontban meghatározott kellékszavatossági igények közül is jelölje meg. .6.8.-ig jelentkezik.

7.5.3. reklamáció esetén kérjük, mutassa be az Áru vásárlását igazoló okiratot (számlát) a Tőlünk történő vásárlás igazolására, ellenkező esetben nem vagyunk kötelesek reklamációját elfogadni.

7.5.4. a reklamáció napjának a hibás Áru leszállításának napját tekintjük a vonatkozó dokumentumokkal együtt (7.5.3 pont szerint). Abban az esetben, ha igénye hiányos (főleg olvashatatlan, nem egyértelmű, nem érthető, nem tartalmazza a szükséges dokumentumokat stb.), kérjük, írásban, különösen e-mailben fejezze be a keresetet. Ebben az esetben a reklamációs eljárás a kiegészített beadvány kézbesítésének napján kezdődik.

7.5.5. panaszának vagy a benyújtott panasz kiegészítésének kézhezvételekor haladéktalanul írásos visszaigazolást adunk ki a panasz kézhezvételéről, vagy A hiba megerősítése. A visszaigazolásban feltüntetjük a 7.6.1. pont szerint meghatározott lehető legrövidebb időtartamot, amely alatt az Áru feltételezett hibáját megszüntetjük.

7.5.6. ha a reklamációt nem a 7.5.4. pontja szerinti Meghívásunk kézbesítésétől számított 10 napon belül indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a 7.5.4. pontjában foglaltak szerint az Ön beadványát megalapozatlannak tekintjük, és ha a hiányzó adatok, amelyek kitöltésére kérték, a kereset feldolgozásához szükségesek, dönthetünk úgy, hogy az ilyen hiányos keresettel nem foglalkozunk.

7.6. Panaszkezelés

7.6.1. döntése alapján a 7.6.3. pontban meghatározott hibaelhárítási módok közül melyiket. és 7.6.4. a 7.6.8. pontig, a hibát a hiba felméréséhez és a cikk kijavításához vagy kicseréléséhez szükséges ésszerű időn belül eltávolítjuk, figyelembe véve a cikk jellegét, valamint a hiba jellegét és súlyosságát, és amely nem haladja meg a panasza benyújtásától számított 30 napot, vagy Attól a naptól kezdve, amikor a hibára felhívták a figyelmet. 626. §-a szerinti fogyasztói jótállást nem vállalunk. . Nem vagyunk kötelesek elfogadni az Ön által választott hibaelhárítási módot, ha az Ön által választott módszer nem lehetséges, vagy az áru árát és a hiba súlyosságát figyelembe véve indokolatlan költségekkel járna számunkra.

7.6.2. csak kivételes esetben és objektív okokból tudjuk a hiba kifogásolásának kézhezvételi igazolásában feltüntetett hiánypótlási határidőt a hiba elhárításához szükséges legkedvezőbb időponttal meghosszabbítani. A hibaelhárítási határidő ilyen jellegű meghosszabbításáról írásban tájékoztatjuk.

7.6.3. ha olyan meghibásodásról van szó, amelyet kijavítással el tudunk hárítani, Önnek joga van a hiba ingyenes, határidőre és szakszerű kijavítására a mi költségünkre.

7.6.4. A hiba javítással történő elhárítása helyett kérheti az Áru kicserélését.

7.6.5. A Termék hibájának javítással történő elhárítása helyett mindig ki tudjuk cserélni a hibás Terméket egy tökéletesre, ha ez nem okoz Önnek komolyabb nehézséget.

7.6.6. A hiba elhárítási határidejének lejárta után Ön jogosult az áru árából ésszerű engedményre, vagy elállhat a szerződéstől. Ugyanilyen jogok illetik meg Önt abban az esetben is, ha nem javítjuk ki a hibát, vagy nem cseréljük ki a Terméket, megtagadjuk a Termék kijavítását vagy kicserélését, mert a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy ha az indokolatlan költségekkel járna, a Termék továbbra is ugyanaz a javítás vagy kicserélés ellenére meghibásodott, vagy tájékoztatjuk, hogy a hiba kijavítása vagy az Áru cseréje ésszerű időn belül, vagy anélkül, hogy Önnek komoly nehézséget okozna, nem lehetséges. A vételárból származó engedménynek arányosnak kell lennie az eladott Áru értéke és annak az értéknek a különbségével, amelyet az Áru hibamentessége esetén kapott volna. A vételárat, illetve a vételárból a kedvezmény kifizetését ugyanúgy fizetjük ki Önnek, ahogyan Ön a vételárat fizette, kivéve, ha más fizetési módban kifejezetten megállapodunk. A fizetéssel kapcsolatos minden költséget mi viselünk.

Nem állhat el a Szerződéstől a 7.6.6 pont szerint, ha a hiba keletkezésében részt vett, vagy a hiba elhanyagolható. Ha a Szerződés több Árura vonatkozik, a Szerződéstől csak a hibás Áru vonatkozásában állhat el. Más Árukkal kapcsolatban Ön csak abban az esetben állhat el a Szerződéstől, ha ésszerűen nem várható el, hogy érdekelt lenne a többi Áru hibás áru nélkül való megtartása iránt.

7.6.7. ha az Áru olyan hibájáról van szó, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely akadályozza Önt abban, hogy az Árut hibátlan Áruként megfelelően tudja használni, Önnek jogában áll az Árut kicserélni, vagy elállni a Szerződéstől. Ugyanilyen jogokkal rendelkezik, ha a hibák eltávolíthatók, de a hiba javítás utáni újbóli megjelenése vagy nagyobb számú hiba miatt nem tudja megfelelően használni a Terméket.

7.6.8. A panaszod, ill Hibareklamációt a kijavított Áru átadásával, az Áru cseréjével, az Áru Árából megfelelő engedmény megfizetésével, vagy a hiba miatti felelősség írásbeli, indokolt megtagadásával, azaz a reklamáció elutasításával kezeljük.

7.7. ha Ön Fogyasztó, a termékhibákért való felelősségi jogok gyakorlására a 619. és azt követő §-ok az irányadók. pontja, valamint a fogyasztóvédelmi törvény. Nem. ").

7.8. ha megtagadjuk a felelősséget a hibákért vagy elutasítjuk az Ön igényét, Önnek joga van kapcsolatba lépni egy akkreditált személlyel, felhatalmazott személlyel vagy értesített személlyel (pl. szakértő, felhatalmazott, akkreditált vagy bejelentett személy, felhatalmazott szerviz, tudományos intézmény stb. olyan szakvéleményt vagy szakvéleményt, amely bizonyítja, hogy az Áruk hibáiért mi a felelősségünket.

7.9. abban az esetben, ha a 7.8. pont szerint igazolja felelősségünket az Áru hibáiért. Önnek lehetősége van arra, hogy ismételten jelezze felénk az Áru hibáit, miközben érvényes, hogy ezt a felelősséget nem utasíthatjuk el, ezért kötelesek leszünk reklamációjával ismételten foglalkozni.

7.10. A 7.8. pont szerinti szakvélemény, szakvélemény beszerzésével kapcsolatos költségek. Elfogadjuk a jelen Általános Szerződési Feltételeket, de Önnek legkésőbb az újbóli panasz feldolgozásától számított 2 hónapon belül alkalmaznia kell azokat.

7.11. Ezúton megfelelően tájékoztattuk Önt az Áru esetleges hibáiért való felelősségvállalással kapcsolatos jogairól. A Szerződés megkötésével Ön megerősíti, hogy lehetősége volt előzetesen megfelelően elolvasni az Árukifogás feltételeit, és megértette azokat. 

  1. ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL

8.1. a Szerződéstől való elállás, azaz a közöttünk és Ön között fennálló szerződéses jogviszony megszűnése a kezdettől fogva történhet a jelen cikkben, vagy az Általános Szerződési Feltételek egyéb rendelkezéseiben meghatározott okokból és módokon, amelyekben az elállás lehetősége kifejezetten szerepel. megállapított.

8.2. ha Ön Fogyasztó, a Fogyasztóvédelmi törvény 20. §-a értelmében jogosult a Szerződéstől indoklás nélkül elállni az Áru átvételétől számított 14 napon belül, vagy A Szerződés megkötése, melynek tárgya szolgáltatás nyújtása, ill Digitális tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötése, amelyet az anyaghordozótól eltérő módon biztosítunk. Abban az esetben, ha olyan Szerződést kötöttünk, amelynek tárgya többféle Áru, vagy az Áruk több részének leszállítása, ez az időszak csak az Áru utolsó részének átvételének napjától kezdődik, és az az eset, ha olyan Szerződést kötöttünk, amely alapján rendszeresen és ismétlődően szállítjuk Önnek az Árut, az az első szállítás átvételének napjával kezdődik. A Szerződéstől bármilyen igazolható módon elállhat (különösen e-mailben vagy levélben a Feltételekben az azonosító adataink alatt felsorolt címeinkre). Az elálláshoz felhasználhatja az általunk biztosított nyomtatványmintát is, amely a 1. sz. 2 Feltételek. Ön a Szerződéstől elállni csak egy adott Termék vagy Termékek vonatkozásában is jogosult, ha a Szerződés alapján több Terméket szállítottunk vagy bocsátottunk rendelkezésére. A Szerződéstől való elállás hatásai a Szerződéshez kapcsolódó bármely további megállapodásra is vonatkoznak, kivéve, ha kifejezetten másként állapodunk meg. A Szerződéstől való elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul e-mailben vagy tartós adathordozón visszaigazolást küldünk Önnek annak kézbesítéséről.

8.3. Abban az esetben, ha Ön Fogyasztó, és nem szállítjuk ki időben az árut, Ön jogosult elállni a Szerződéstől az 517. §-a szerinti további ésszerű határidő megadása nélkül is. 1. §-a szerint, ha (i) megtagadjuk az Áru Önnek történő leszállítását, (ii) a szerződéskötés összes körülményére tekintettel rendkívül fontos volt az időben történő szállítás, (iii) Ön a Szerződés megkötése előtt tájékoztatott bennünket arról, hogy a szállítás rendkívül fontos.

8.4. Ön azonban fogyasztóként sem állhat el a Szerződéstől abban az esetben, ha a Szerződés tárgya:

  1. a) a szolgáltatás nyújtása, ha a szolgáltatás teljes körű nyújtása megtörtént és a szolgáltatás nyújtása a Szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt megkezdődött, az Ön kifejezett hozzájárulásával, és egyúttal kijelentette, hogy megfelelő tájékoztatást kapott. hogy hozzájárulásának kifejezésével elveszti a szerződéstől való elállás jogát a szolgáltatás teljes körű teljesítése után, ha a Szerződés szerinti Ár megfizetésére kötelezett;
  2. b) olyan Áru értékesítése, amelynek ára a pénzpiaci ármozgásoktól függ, amelyeket nem tudunk befolyásolni, és amely a Szerződéstől való elállási időszak lejárta során fordulhat elő;
  3. c) olyan szeszes italok értékesítése, amelyek áráról a Szerződés megkötésekor állapodtak meg, de szállításuk legkorábban 30 nappal később teljesíthető, és ára a piaci árak mozgásától függ. , amit nem tudunk befolyásolni;
  4. d) olyan áruk értékesítése, amelyeket az Ön specifikációi szerint állítottak elő, vagy amelyeket az Ön számára szabtak;
  5. e) olyan Áruk értékesítése, amelyek gyors romlásnak vagy minőségromlásnak vannak kitéve, valamint olyan áruk értékesítése, amelyek a szállítást követően elválaszthatatlanul összekeveredtek más árukkal;
  6. f) olyan védőcsomagolásba zárt Áru értékesítése, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően törött;
  7. g) védőcsomagolásban árusított hangfelvétel, videofelvétel, audiovizuális felvétel vagy szoftver értékesítése, ha az eredeti csomagolás az Áru átadását követően sérült;
  8. h) időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetői szerződésen alapuló értékesítést;
  9. i) digitális tartalom kézbesítése, ha azt nem fizikai adathordozón adták át, és az Ön előzetes, kifejezett hozzájárulásával a Szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt kézbesítettük, és tájékoztattuk, hogy Önnek nincs joga elállni a szerződéstől. Szerződés.

8.5. szerinti elállási határidő. 8.2 A feltétel fennállónak minősül, ha Ön annak lejárta közben (de legkésőbb annak utolsó napján) értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a Szerződéstől.

8.6. a Szerződéstől való elállás esetén az Árat az elállási nyilatkozat kézbesítésétől számított 14 napon belül visszautaljuk az Ön bankszámlájára, amelyről azt jóváírták, vagy a szerződéstől való elálláskor választott bankszámlájára. . Az összeget azonban nem térítjük vissza, mielőtt visszaküldi nekünk az árut, vagy bizonyítja, hogy visszaküldték nekünk. Kérjük, hogy az árut tisztán, lehetőleg az eredeti csomagolással együtt juttassa vissza hozzánk.

8.7. szerinti Szerződéstől való elállás esetén. 8.2 Feltétel Ön köteles az elállást követő 14 napon belül az Árut részünkre elküldeni, átadni nekünk vagy az általunk az Áru átvételére meghatalmazott személynek, miközben Ön viseli az Áru részünkre való visszaküldésének költségeit. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha beleegyezünk abba, hogy az Árukat személyesen vagy egy általunk meghatalmazott személyen keresztül vegyük át. A határidő megmarad, ha az Árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadták szállításra. Éppen ellenkezőleg, Önnek jogában áll visszaküldeni a szállítás árát, de csak az általunk az Áruk kiszállítására felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben. Az e pont első mondatában foglaltak vonatkoznak a digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés részeként a Digitális Szolgáltatást Önhöz szállító anyaghordozó visszaküldésére is. A digitális teljesítésre vonatkozó szerződéstől való elállást követően jogosultak vagyunk arra is, hogy megakadályozzuk a Digitális Teljesítés további használatát, így különösen a Digitális Teljesítéshez való hozzáférés korlátozásával vagy felhasználói fiókjának megszüntetésével. Ha az elállási szerződés tárgya szolgáltatás nyújtása, akkor köteles a ténylegesen teljesített teljesítés árát részünkre megfizetni a Szerződéstől való elállási nyilatkozat kézbesítésének napjáig, ha Ön kifejezetten megadta. hozzájárulását a szolgáltatás megkezdéséhez a teljesítés teljesítése előtt.

8.8. Ön felelős a károkért abban az esetben, ha az Áruk megsérülnek abból adódóan, hogy Ön a természetére és tulajdonságaira tekintettel a kezeléséhez szükségestől eltérő módon kezelte. Ebben az esetben az okozott kárról az áru visszajuttatását követően számlázunk Önnek és a számlázott összeg esedékessége 14 nap.

8.9. Jogosultunk elállni a Szerződéstől a készletek kifogyása, az Áru elérhetetlensége, vagy ha a Szerződésben vállalt Áru gyártója, importőre vagy szállítója leállította a gyártást, vagy olyan súlyos változtatást hajtott végre, amely lehetetlenné tette a teljesítést. a Szerződésből eredő kötelezettségeink teljesítése, vagy vis maior okok miatt, vagy ha minden tőlünk méltányosan megkövetelhető erőfeszítésünket megtesszük, nem áll módunkban az árut a jelen Feltételek által meghatározott határidőn belül Önnek kiszállítani. Ezekben az esetekben kötelesek vagyunk szükségtelen késedelem nélkül tájékoztatni Önt erről a tényről, és a Szerződéstől való elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül visszaküldeni Önnek az Áru már kifizetett teljes árát. Az Áruért kifizetett Teljes árat ugyanúgy visszaküldjük Önnek, ahogyan Ön a Teljes árat kifizette, ez azonban nem érinti azt a jogot, hogy más visszatérítési módban állapodjunk meg Önnel, ha nem számítunk fel további díjakat kapcsolat ezzel.

8.10. Jogosultunk elállni a Szerződéstől akkor is, ha Ön az Árut átvételi kötelezettségének napjától számított 5 munkanapon belül nem vette át. 

  1. KEZDEMÉNYEZÉSEK ÉS PANASZOK BENYÚJTÁSA

9.1. Fogyasztóként jogosult javaslatait, panaszait írásban, e-mailben benyújtani az info@hausdeco.hu címre.

9.2. A kezdeményezés, panasz értékeléséről az Ön e-mail címére küldött e-mailben értesítjük.

9.3. A felügyeleti hatóság főként a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség (SOI), az Eperjesi régió SOI Felügyelősége, székhelye: Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, tel. Nem. 051/772 15 97.

Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is fordulhat , amely tanácsot és segítséget tud nyújtani a magyar fogyasztók és a külföldi eladók közötti határon átnyúló viták rendezésében.

9.4. Ha nem elégedett panasza vagy panasza kezelésével, ellenőrzési kérelmet elektronikusan is benyújthat a https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov weboldalon elérhető platformon keresztül. -a-ziadosti/Podajte - podnet.soi .

  1. FOGYASZTÓKKAL A VITÁK ALTERNATÍV MEGOLDÁSA

10.1. Önnek joga van helyreigazítási kérelmével fordulni hozzánk az info@hausdeco.hu e-mail címre küldött e-mailben, ha nem elégedett azzal, ahogyan panaszát kezeltük, vagy úgy gondolja, hogy megsértettük jogait. Ha kérelmére nemleges választ adunk, vagy annak elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszolunk, Önnek jogában áll javaslatot tenni az alternatív vitarendezés megindítására az alternatív vitarendezési szervezetnél ("Tárny") a 2. sz. A fogyasztói jogviták alternatív megoldásáról, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló 391/2015 ZZ ("Az alternatív vitarendezésről szóló törvény").

10.2. A jogalanyok az alternatív vitarendezésről szóló törvény 3. §-a szerinti hatóságok és felhatalmazott jogi személyek, és listájuk a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján jelenik meg. Https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 . 10.3. Javaslatot az alternatív vitarendezési törvény 12. §-ában meghatározott módon lehet benyújtani.

10.4. Ezenkívül jogában áll peren kívüli vitarendezést kezdeményezni online a https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2 weboldalon elérhető OSR platformon keresztül. show&lng=HU

  1. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

11.1. Minden írásos levelezést elektronikus levélben kézbesítünk. E-mail címünk az Azonosító adataink alatt található. A levelezést a Szerződésben, a Felhasználói fiókban megadott e-mail címére, vagy amelyen keresztül kapcsolatba lépett velünk, kézbesítjük.

11.2. A szerződés csak írásos megállapodásunk alapján módosítható. Azonban jogosultak vagyunk a jelen Feltételek módosítására és kiegészítésére, de ez a változás nem érinti a már megkötött Szerződéseket, hanem csak azokat a Szerződéseket, amelyek a változás hatálybalépése után jönnek létre. Ha a Szerződés alapján rendszeresen és ismétlődően szállítjuk Önnek az Árut. A változásról legalább 14 nappal a változás hatályba lépése előtt tájékoztatást küldünk e-mail címére. Ha a rendszeres és ismételt áruszállításra vonatkozó megkötött szerződés megszűnéséről szóló értesítés elküldését követő 14 napon belül nem kapjuk meg Öntől az új feltételeket, az új feltételek a Szerződésünk részévé válnak, és a következő kézbesítéskor érvényesek. az Árukat a változás hatálybalépését követően. A felmondási idő 2 hónap.

11.3. vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavar, alvállalkozói kiesés stb.) esetén nem vállalunk felelősséget a vis maior vagy előre nem látható események következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért. , és ha ez a feltétel 10 napnál tovább tart, jogunkban áll írásban elállni a Szerződéstől.

11.4. Az Általános Szerződési Feltételek szerves mellékletét képezi a reklamációs formanyomtatvány (1. számú melléklet) és a Szerződéstől való elálláshoz szükséges nyomtatvány minta utasításokkal együtt (2. számú melléklet).

11.5. A szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, elektronikus formában archiváljuk nálunk, de az Ön számára nem érhető el. Ön azonban mindig e-mailben kapja meg a jelen Feltételeket és Megrendelés-visszaigazolásokat a Megrendelés összefoglalójával együtt, így a Szerződéshez együttműködésünk nélkül is mindig hozzáférhet. Javasoljuk, hogy mindig őrizze meg a Megrendelés visszaigazolását és az Általános Szerződési Feltételeket.

11.6. Tevékenységünkre nem vonatkoznak a 2. §-a szerinti magatartási kódexek A fogyasztóvédelmi törvény I) pontja.

11.7. Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024.06.17-én lépnek hatályba.

 

 Számú melléklet 1 – Reklamációs_(RF)

Számú melléklet 2 - SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS NYILATKOZATA_(FOZ)